سنگ ورقه ای | سنگ مالون | 3101 369 0918

سنگ ورقه ای لاشه

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۳۸ ق.ظ

سنگ ورقه ای ( اسلیت ) لاشه

سنگی است اصطلاحاً ورقه ای به ضخامت حداقل 5 سانتی متر که شکل منظم و خاصی نداشته و به همان صورتی که از معدن آورده می شود بکارمی رود و کاربرد ان در زیرسازی ها ، فرش کردن کف ویلاها ، پیاده روها ، خیابانها ، باغها و پارکها ، دیوارچینی ساختمانهای ویلایی و نمای داخل و خارج ساختمانهای شیک می باشد . رنگ این سنگها معمولا قهوه ای ، مشکی ، زرد ، سبز ، سفید و سرخ است .

سنگ ورقه ای آندزیت

این نوع سنگ که از خانواده سنگ های آذرین بیرونی هستند در برخی از معادن که تعداد آن در ایران بسیار کم و البته غیرفعال می باشد بصورت ورقه ای در اندازه های نامنظم حداقل 25 و حداکثر 50 سانتی متر با ضخامت های 4 تا 10 سانتی متر وجود دارد . این نوع سنگ جنس بسیار مقاوم و سطحی صاف دارد و این وجه تمایز این نوع سنگ نسبت به سایر سنگ های ورقه ای است که دوام آن را تضمین می کند و کاربرد آن همانند سایر سنگ های ورقه برای کف فرش پیادروها - حیاط - پارکها و ... می باشد . سنگ اسلیت یا اصطلاحاً سنگ ورقه ای یا لاشه در چهار رنگ مشکی - سبز - کرم مایل به زرد و سنگ ورقه ای قهوه ای برای مصارف مختلف در ساختمان - نماسازی - دیوار چینی - ویلاسازی - پل سازی - کف حیاط و پارکها - حاشیه رودخانه ها و........بکار می رود .

خرید سنگ ورقه ای - خرید سنگ مالون

 

3101 369 0918
امید رضایی
 

مزایای استفاده از سنگ های ورقه ای

سنگ های ورقه ای کوهی که از معدن استخراج می شوند بصورت طبیعی و طی گذشت هزاران سال بصورت ورقه ای در کوه ایجاد شده اند و دارای مقاوت بالا در برابر سرما وگرما میباشند و همچنین بسیار مستحکم بوده و سالیان زیادی بدون کوچکترین تغییر میتوانند زیبایی بنا و ساختمان را حفظ کنند و محیط زندگی را به طبیعت پیوند زده و بهانه ای باشد برای آشتی با طبیعت. قیمت تمام شده ی سنگ ها ی ورقه بسیار مقرون بصرفه بوده زیرا مانند سنگ های ساختمانی دیگر هزینه های جانبی برای تولید ندارد. سنگ ورقه ای قهوه ای ساده ترین انتخاب برای زیبایی نما و پروژه های ساختمانی انتخاب طبیعت ، انتخاب سادگی و زیبایی است. نمونه سنگهای این مجموعه در سه رنگ : قهوه ای ، لیموئی روشن و مخلوط این دو نوع می باشد.

ارائه شده توسط بانک اطلاعات سنگ ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی