سنگ ورقه ای | سنگ مالون | 3101 369 0918

موارد مصرف سنگهای مالون و طریقه مصرف آن

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۵۲ ق.ظ

موارد مصرف سنگهای مالون یا ورقه ای :

استفاده در نماسازی محوطه

سنگ فرش ها و پله ها

جدول سازی ها 

دیوار های باربر و غیر باربر

خرید سنگ ورقه ای - خرید سنگ مالون

3101 369 0918

امید رضایی

ﻃﺮﻳقه آﻣﺎده سازی سنگ مالون یا بادبر :

ﺳﻨﮓﺳﺮ ﺗﺮاش ﻳﺎ ﻧﻴﻢﺗﺮاش :

اﮔﺮ ﭼﻬﺎر ﻃﺮف ﻧﻤﺎی آن ( ﺳﻄﻮح ﻣﻼت ﺧﻮر ) ﺗﺮاﺷﻴﺪه ﺷﻮﻧﺪ وﻟﻲ ﭘﺸﺖ آن ﺑﺪون ﺗﺮاش ﺑﺎﻗﻲ ﺑﻤﺎﻧﺪ ، ﺑﻪ آن ﺳﻨﮓ ﺳﺮ ﺗﺮاش ﻳﺎ ﻧﻴﻢﺗﺮاش ﮔﻮﻳﻨﺪ . 

ﺳﻨﮓ ﺗﻤﺎم ﺗﺮاش :

اﮔﺮ ﭘﺸﺖ آن ﻧﻴﺰ ﺗﺮاﺷﻴﺪه ﺷﻮد ، ﺑﻪ آن ﺳﻨﮓ ﺗﻤﺎم ﺗﺮاش ﻣﻲﮔﻮﻳﻨﺪ . 

ﺳﻨﮓ اﻧﺪازه :

در ﻫﺮ دو ﺣﺎﻟﺖ ، ﻧﻤﺎی ﺳﻨﮓ را ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺗﻴﺸﻪای ﻳﺎ ﻛﻠﻨﮕﻲ در ﻣﻲآورﻧﺪ . ﺳﻨﮓ ﺗﻤﺎم ﺗﺮاﺷﻲ ﻛﻪ ﻃﺒﻖ اﻧﺪازه ﻣﻌﻴﻨﻲ ﺑﺮﻳﺪه ﺷﻮد ، ﺳﻨﮓ اﻧﺪازه ﻧﺎﻣﻴﺪه ﻣﻲﺷﻮد .

بعضی از طرج های سنگ بادبر ساختمانی به دلایل مختلف همچون میزان استحکام و طراحی به عنوان پر فروش ترین سنگ های بادبر در بازار های سنگ شناخته می شود . 

امروزه از سنگ های بادبر در نمای خارجی ساختمان ها و حتی بعضی از ساختمان های تجاری نیز استفاده می شود و روز به روز نیز طرح های جدید تر و فانتزی تری از سنگ های بادبر ساختمانی توسط کارخانه ها تولید می شود ولی بعضی از طرح های سنگ بادبر به دلیل زیبایی و جلوه ی خاص و همچنین مقاومت مطلوب به عنوان پر فروش ترین سنگ های بادبر ساختمانی در مراکز عرضه سنگ شناخته می شود .

سنگ بادبر را در تونل سازی ، پل سازی ، جدول سازی ، دیوار های باربر و غیر باربر ، سنگفرش و پله استفاده می کنند و یکی از عمده ترین کاربردهای مهندسی سنگ لاشه و مالون بویژه در نقاط کوهستانی اجرای قوسهای سنگی است که در پلها ، درگاهها و طاق . زیرین دالانهای سنگی مورد مصرف قرار میگیرد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی